Zapytaj o

indywidualną i bezpłatną wycenę




    Pozycjonowanie stron internetowych — Więcej klientów po Twojej stronie

    Czy kiedykolwiek korzystałeś z wyszukiwarki Google? A czy szukając ważnych dla siebie informacji, wybierałeś serwisy, które były na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google? Oczywiście, że tak! Serwisy internetowe, które znajdują się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google, zbierają nawet 95% całego ruchu na wybrane słowa kluczowe. Oznacza to, że jeśli chcesz, zaistnieć w sieci Twoja strona musi, zajmować najwyższe pozycje na wybrane słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania Google.

    Zatem czym jest pozycjonowanie? Pozycjonowanie to zestaw działań i strategii, których celem jest poprawa widoczności Twojej strony internetowej w wyszukiwarce Google.

     

    Dla kogo jest pozycjonowanie stron internetowych?

    Każdy, kto posiada dowolny serwis internetowy i che poprawić jego widoczność w sieci koniecznie powinien zainwestować w pozycjonowanie.

    Niezależnie od tego, czy jest to lokalna strona firmowa, portal informacyjny czy sklep internetowy, jeśli zależy Ci na widoczności w sieci, to pozycjonowanie jest jedną z najlepszych form reklamy.

     

    Czy warto samemu pozycjonować stronę internetową?

    Wiele zależy od Twojej wiedzy i doświadczenia, ale z reguły osoby, które nie specjalizują się w pozycjonowaniu stron internetowych, działają bez przemyślanej strategii, przez co ich praca jest chaotyczna, a to skutkuje niestabilnymi wynikami pracy, a nawet w wielu przypadkach całkowitym brakiem wyników.

    Ponadto do skutecznego pozycjonowania potrzebne są zaawansowane płatne narzędzia, dzięki którym praca oparta jest o bardzo wiarygodne dane. Bez profesjonalnych narzędzi nie ma możliwości na przeprowadzenie skutecznej analizy konkurencji i doboru odpowiednich słów kluczowych.

    Właściciele serwisów internetowych, którzy podejmują się pozycjonowania na własną rękę lub zlecają to zadanie przypadkowym osobom, powinny liczyć się możliwością nałożenia kary przez Google. Kara ta może skutkować znacznym obniżeniem widoczności strony internetowej w wyszukiwarce, a w wielu przypadkach nawet całkowitym jej usunięciem z rankingu. Jest to skutek braku odpowiedniej wiedzy i postępowania niezgodnie z wytycznymi Google.

     

    Jakie korzyści daje pozycjonowanie stron?

    Pozycjonowanie zwiększy ruch z wyszukiwarki Google na Twojej stronie internetowej  a tym samym, przyciągnie większą ilość klientów.

    Bez znaczenia czy prowadzisz biznes lokalny, czy ogólnopolski sklep internetowy, stworzymy dla Ciebie solidną strategię i opracujemy działania odpowiadające charakterowi Twojego biznesu.

     

    Nasi specjaliści mają aktualną wiedzę z zakresu pozycjonowania zgodnego z wytycznymi Google. Ponadto korzystamy z wielu profesjonalnych narzędzi, bez których skuteczne pozycjonowanie nie byłoby możliwe.

    Odpowiednia wiedza połączona z doświadczeniem i profesjonalnymi narzędziami powoduje, że korzystając z naszych usług, masz gwarancje najwyższej jakości wykonywanych usług zgodnych z wytycznymi Google.

    Jak przebiega proces pozycjonowania strony?

    Podstawą dobrego pozycjonowania jest zrozumienie potrzeb biznesowych naszego klienta. Bez odpowiedniego zrozumienia nie ma możliwości zbudowania solidnej strategii, na której można bazować podczas całego procesu pozycjonowania. Mając tę wiedzę, działamy na sprawdzonych metodach, które opracowywaliśmy przez wszystkie lata naszej działalności. Z doświadczenia wiemy, że każda strona internetowa i model biznesowy naszych klientów jest inny, przez co każde zlecenie wymaga od nas indywidualnego podejścia.

     

    1. Analiza konkurencji: To pierwszy krok, który wykonujemy, rozpoczynając pozycjonowanie Twojej strony. Dobrze poznana konkurencja daje nam lepszy obraz tego, co dzieje się w Twojej branży. Dzięki temu będziemy mogli zbudować odpowiednio mocną strategię, która skrupulatnie wprowadzana przyniesie oczekiwane rezultaty.
    2. Dobór słów kluczowych: To od doboru słów kluczowych zależy kto, będzie odwiedzał Twoją stronę. Dobrze dobrane słowa kluczowe przyciągną osoby zainteresowane bezpośrednio Twoimi usługami lub towarami oferowanymi w sklepie internetowym. Dzięki odpowiednim narzędziom, które posiadamy, dobierzemy słowa kluczowe w taki sposób, aby przyniosły Ci ruch zapewniający konkretne korzyści, czyli nowych klientów.
    3. Budowanie strategii: Gdy już poznamy cel, który chcesz, osiągnąć musimy wyznaczyć drogę, która do niego prowadzi. Strategia, którą zbudujemy, jest dokładnym planem działania, którym kierujemy się podczas pozycjonowania. Dzięki dobrze zbudowanej strategii nasza praca jest poukładana i zrozumiała dla całego zespołu, a to najlepsza droga do osiągnięcia zamierzonego celu.
    4. Audyt i optymalizacja: Przeanalizujemy Twoją stronę pod kątem technicznym oraz zbadamy jakość treści zgodnie z wytycznymi Google. W razie potrzeby zaproponujemy zmiany, które sprawią, że Twój serwis internetowy stanie się bardziej przyjazny zarówno dla algorytmów wyszukiwarki Google, jak i dla Twoich klientów. Wszystko to przyczyni się do wyższych pozycji na wybrane słowa kluczowe.
    5. Tworzenie treści: Odpowiednio sformatowana treść na stronie internetowej to bardzo ważny element pozycjonowania. Google lubi oryginalne i unikalne treści, które są odpowiednio nasycone wybranymi słowami kluczowymi. Źle napisana treść lub – co gorsza – skopiowana z innych serwisów może spowodować odwrotne do zamierzonych skutki. Dlatego przeanalizujemy treść na Twojej stronie i poprawimy jej słabe punkty. A jeśli wyniknie taka potrzeba, napiszemy Twoją ofertę na nowo.
    6. Linki zewnętrzne: Linki działają w “oczach” Google jak “głos” oddany na Twoją stronę. Im więcej dobrych jakościowo odnośników prowadzących do Twojej strony, tym większa szansa na zdobycie wysokich pozycji rankingu wyszukiwania. Zadbamy o to, aby do Twojego serwisu prowadziło maksymalnie dużo wartościowych linków z wielu źródeł takich jak np. portale branżowe lub blogi eksperckie.
    7. Śledzenie wyników: Otrzymasz od nas dostęp do narzędzi, które umożliwią Ci śledzenie wyników naszej pracy. Będziesz mógł na bieżąco kontrolować, jak Twoja strona pnie się do góry w wynikach wyszukiwania Google na wybrane słowa kluczowe. Udostępnimy Ci również narzędzie do śledzenia ruchu, które najlepiej obrazuje postępy pozycjonowania strony.

    Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej?

    • Mała strona

      już od

      850 zł
      podstawowy audyt SEO pozycjonowanie do 15 słów kluczowych 15 linków pozycjonujących 3 artykuły sponsorowane bez wpisów na bloga firmowego
      Zamów bezpłatną wycenę
    • Średnia strona

      już od

      1400 zł
      zaawansowany audyt SEO pozycjonowanie do 30 słów kluczowych 30 linków pozycjonujących 5 artykułów sponsorowanych 2 wpisy na blogu firmowym
      Zamów bezpłatną wycenę
    • Duża strona

      już od

      2500 zł
      kompleksowy audyt SEO pozycjonowanie do 70 słów kluczowych 60 linków pozycjonujących 7 artykułów sponsorowanych 4 wpisy na blogu firmowym
      Zamów bezpłatną wycenę

    Zainteresowany?
    Skontaktuj się ze mną!

    Zapytaj bezpłatnie i poproś o wycenę. Odpowiem na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.

    Zapytaj o

    indywidualną i bezpłatną wycenę





      Zapytaj o

      indywidualną i bezpłatną wycenę





        Pomoc

        Ponad 300 przydatnych porad na temat usług oferowanych przez gnum.pl. Dzięki pomocy zdobędziesz wiedzę, w jaki sposób poruszać się po Panelu klienta. Więcej informacji znajdziesz na pomoc.gnum.pl

        Blog

        Dawka wiedzy i wiele przydatnych informacji, które pomogą Ci w prowadzeniu firmy. Znajdziesz tam informacje o e-biznesie, marketingu czy branży internetowej. Dostępne pod adresem blog.gnum.pl

        Panel Klienta

        Panel klienta jest kluczowym miejscem dla naszej współpracy. Właśnie w tym miejscu jesteś w stanie zarządzać wszystkimi usługami i produktami. Panel klienta znajdziesz pod adresem panel.gnum.pl