Zapytaj o

indywidualną i bezpłatną wycenę




    Pozycjonowanie sklepu internetowego — Gotowy na nowych klientów?

    Pozycjonowanie sklepu internetowego polega na dostosowaniu serwisu sprzedażowego do wytycznych wyszukiwarki Google w taki sposób, aby wprowadzone zmiany pozytywnie wpłynęły na widoczność sklepu w Google.

    Sposób pozycjonowania sklepu internetowego znacznie różni się zarówno od pozycjonowania konwencjonalnego, jak i pozycjonowania lokalnego metodami doboru pozycjonowanych słów kluczowych.

    Najprościej ujmując, pozycjonując sklep internetowy, skupiamy się na pozycjonowaniu setek, a nawet tysięcy słów kluczowych, które dobieramy w taki sposób, aby sklep internetowy odwiedzały osoby bezpośrednio zainteresowane sprzedawanymi w nim produktami.

     

    Dlaczego warto pozycjonować sklep internetowy?

    Główną zaletą pozycjonowania sklepu internetowego jest zdobycie dużego ruchu ukierunkowanego na zakup oferowanych w sklepie produktów.

    Jest to możliwe dzięki dobrze dobranym słowom kluczowym, które po wypozycjonowaniu stanowczo zwiększą współczynnik sprzedaży w stosunku do zainwestowanych w pozycjonowanie pieniędzy.

     

    Pozycjonowanie sklepu internetowego Gnum.pl

     

    Dla przykładu, jeśli prowadzisz sklep z meblami, to, zamiast pozycjonować bardzo ogólne słowa kluczowe takie jak meble, sofy, krzesła itp. skupiamy się na bardziej złożonych frazach, które bardzo dokładnie opisują oferowane w sklepie produkty np. czerwona sofa do salonu z funkcją spania lub nowoczesny drewniany regał na metalowych nóżkach.

    Kolejną bardzo istotną kwestią podczas wyboru słów kluczowych jest czas potrzebny na ich wypozycjonowanie. Wybierając bardzo rozbudowane słowa kluczowe mamy niemal pewność, że efekty pozycjonowania będą widoczne o wiele szybciej niż w przypadku fraz ogólnych, które są już obstawione przez sklepy, które z reguły są pozycjonowane od wielu lat.

    Pozycjonowanie sklepu internetowego bazujące na słowach kluczowych, które dobrze opisują dany produkt, daje nam niemal gwarancje na zdobycie nowych klientów w stosunkowo krótkim czasie.

    W jaki sposób pozycjonujemy sklep internetowy?

    Bez względu na to, jakie produkty posiadasz w ofercie swojego sklepu internetowego, pierwszym i nierozłącznym elementem do rozpoczęcia pozycjonowania jest ustalenie celów marketingowych i zakresu promocji.

    Nie ma możliwości zbudowania skutecznej strategii pozycjonowania sklepu internetowego bez zapoznania się z procesami biznesowymi panującymi w sklepie.

    Jest to bardzo ważne, ponieważ na tym etapie dostarczasz nam niezbędnych informacji, z których dowiadujemy się, które produkty w sklepie traktować priorytetowo oraz jak wyglądała sprzedaż w poprzednim sezonie. Równie ważne na tym etapie jest ustalenie, czy sprzedaż kierowana jest do klientów indywidualnych, czy hurtowni.

    Jest to również moment, w którym podejmujemy decyzje w zakresie wsparcia pozycjonowania poprzez inne kampanie.

    1. Analiza konkurencji: Szczegółowo przeanalizujemy Twoją konkurencje, co pozwoli nam określić, na jakim etapie jest Twój sklep pod względem rozpoznawalności marki, zakresu oferty, cen oferowanych produktów oraz treści umieszczonej w sklepie.
    2. Dobór słów kluczowych: Ustalimy, jakie słowa kluczowe wpisują internauci w wyszukiwarce Google, szukając produktów, które posiadasz w ofercie swojego sklepu internetowego.
    3. Budowanie strategii: Zaplanujemy krok po kroku strategie działań, które stopniowo wprowadzimy w Twoim sklepie. Umożliwi to systematyczną pracę ukierunkowaną w konkretnie wyznaczonym celu.
    4. Audyt strony internetowej: Na tym etapie ustalimy niezbędne zmiany, które zostaną wprowadzone na kluczowych stronach Twojego sklepu. Będą to zmiany m.in. na stronie głównej, kategoriach produktów oraz stronach ofertowych.
    5. Tworzenie treści: Dostosujemy treść na stronach ofertowych do wytycznych wyszukiwarki Google tak, aby na strony Twoich produktów trafiało maksymalnie dużo osób zainteresowanych zakupem.
    6. Zdobywanie linków: Wyszukiwarka Google traktuje linki prowadzące do Twojego sklepu jak ocenę. Naszym zadaniem będzie zdobycie maksymalnie dużej ilości dobrych linków, które pozytywnie wpłyną na pozycje wybranych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania Google.
    7. Śledzenie wyników: Udostępnimy Ci narzędzia do śledzenia ruchu oraz monitorowania pozycji słów kluczowych, dzięki czemu będziemy wspólnie monitorować postępy naszej pracy.

    Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego

    • Mały sklep

      już od

      850 zł
      podstawowy audyt SEO pozycjonowanie do 15 słów kluczowych 15 linków pozycjonujących 3 artykuły sponsorowane bez wpisów na bloga sklepu
      Zamów bezpłatną wycenę
    • Średni sklep

      już od

      1400 zł
      zaawansowany audyt SEO pozycjonowanie do 30 słów kluczowych 30 linków pozycjonujących 5 artykułów sponsorowanych 2 wpisy na blogu sklepu
      Zamów bezpłatną wycenę
    • Duży sklep

      już od

      2500 zł
      kompleksowy audyt SEO pozycjonowanie do 70 słów kluczowych 60 linków pozycjonujących 7 artykułów sponsorowanych 4 wpisy na blogu sklepu
      Zamów bezpłatną wycenę

    Zainteresowany?
    Skontaktuj się ze mną!

    Zapytaj bezpłatnie i poproś o wycenę. Odpowiem na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.

    Zapytaj o

    indywidualną i bezpłatną wycenę





      Pomoc

      Ponad 300 przydatnych porad na temat usług oferowanych przez gnum.pl. Dzięki pomocy zdobędziesz wiedzę, w jaki sposób poruszać się po Panelu klienta. Więcej informacji znajdziesz na pomoc.gnum.pl

      Blog

      Dawka wiedzy i wiele przydatnych informacji, które pomogą Ci w prowadzeniu firmy. Znajdziesz tam informacje o e-biznesie, marketingu czy branży internetowej. Dostępne pod adresem blog.gnum.pl

      Panel Klienta

      Panel klienta jest kluczowym miejscem dla naszej współpracy. Właśnie w tym miejscu jesteś w stanie zarządzać wszystkimi usługami i produktami. Panel klienta znajdziesz pod adresem panel.gnum.pl