Zapytaj o

indywidualną i bezpłatną wycenę




    Pozycjonowanie lokalne dla Twojej firmy

    Pozycjonowanie lokalne to zestaw działań i strategii mających na celu poprawę widoczności Twojej lokalnej firmy w najpopularniejszych wyszukiwarkach internetowych, a szczególnie w Google.

    Podczas gdy konwencjonalne techniki SEO dążą do wypozycjonowania strony internetowej tak, aby dotarła do klientów na globalnym rynku, lokalne pozycjonowanie ma na celu dotarcie do klientów wyłącznie z regionów obejmujących zakres działania Twojej firmy.

    Dla przykładu, jeśli szukasz w Google fryzjera, mechanika lub pizzerii to algorytm wyszukiwarki wskaże Ci odpowiednie wyniki w obrębie Twojego miasta lub okolicy.

     

    Pozycjonowanie lokalne w zakładzie fryzjerskim

    Dla kogo jest pozycjonowanie lokalne?

    Niezależne od tego, czy posiadasz placówkę z fizycznym adresem, czy też oferujesz swoje usługi w domu, odpowiednio zastosowana strategia pozycjonowania lokalnego pomoże Ci zwiększyć sprzedaż oraz wyróżni Twoją firmę na tle lokalnej konkurencji.

    Przykłady: Salony fryzjerskie, zakłady kosmetyczne, gabinety lekarskie, kina, pizzerie, hotele.

     

    Jakie korzyści daje pozycjonowanie lokalne?

    Jeśli posiadasz firmę, która świadczy usługi w konkretnym rejonie, pozycjonowanie lokalne zagwarantuje Ci o wiele szybszy zwrot inwestycji (ROI) niż gdybyś zdecydował się na konwencjonalne metody pozycjonowania.

    Szybki zwrot inwestycji wynika z faktu, że pozycjonowanie lokalne bardzo celnie trafia w klientów bezpośrednio zainteresowanych usługami Twojej firmy.

    A ponieważ wyszukiwarki ciągle się rozwijają i coraz celniej dopasowują wyniki wyszukiwania do konkretnych lokalizacji, z roku na rok coraz więcej firm decyduje się na pozycjonowanie lokalne z trafnym przekonaniem, że jest to najlepsze rozwiązanie dla regionalnego biznesu.

    Jak wygląda proces pozycjonowania lokalnego?

    Proces pozycjonowania lokalnego w stosunku do pozycjonowania konwencjonalnego lub do pozycjonowania sklepu internetowego może wydawać się prosty. Nic bardziej mylnego. Jest to błędne przeświadczenie wynikające z lokalnego charakteru kampanii.

    Jeśli zależy Ci na zbudowaniu solidnego lokalnego biznesu, to musisz mieć świadomość, że Twoja strona internetowa wymaga wielu godzin analitycznej pracy w poszukiwaniu najlepszych dla Ciebie rozwiązań.

    Pamiętaj, że Twoja konkurencja również będzie brana pod uwagę. Sprawdzimy jej wady i zalety, a następnie zdobyte informacje wykorzystamy do skutecznej kampanii pozycjonowania lokalnego.

    1. Analiza konkurencji: Konkurencja na lokalnym rynku może być spora a pula wspólnych klientów ograniczona. Dlatego dobrze przeanalizujemy Twoją konkurencje i przejdziemy do budowania skutecznej strategii.
    2. Dobór słów kluczowych: Przeanalizujemy i dopasujemy najlepsze słowa kluczowe, które wykorzystamy w przygotowanej dla Ciebie kampanii. Dzięki dobrze dobranym słowom kluczowym celnie przyciągniemy lokalnych klientów prosto do Ciebie.
    3. Budowanie strategii: Dobrze zaplanowana strategia to klucz do sukcesu. Obejmuje ona aktualizacje Twojej witryny, strategie budowania linków oraz ciągłą optymalizację konwersji.
    4. Audyt strony internetowej: Stworzymy listę wytycznych dotyczących tego, w jaki sposób zoptymalizować strukturę kodu i treści na Twojej stronie internetowej, a to bezpośrednio przełoży się na lepsze pozycje w wynikach wyszukiwania.
    5. Tworzenie treści: Treść ma kluczowe znaczenie w każdej kampanii SEO, dlatego skrupulatnie przejrzymy ofertę na Twojej stronie internetowej i dostosujemy ją do wytycznych wyszukiwarek tak, aby wysoko rankowała na wcześniej wybrane słowa kluczowe.
    6. Zdobywanie linków: Linki prowadzące do Twojej strony internetowej w “oczach” wyszukiwarek  działają jak ocena. Im więcej wartościowych linków, tym Twoja strona uzyska lepsze efekty pozycjonowania. Zadbamy o to, aby Twoja strona otrzymała odpowiednią ilość linków ze strony, które są dobrze odbierane przez Google.
    7. Śledzenie wyników: Otrzymasz dostęp do narzędzi śledzenia ruchu oraz pozycji w wynikach wyszukiwania Google, dzięki temu będziemy mogli wspólnie monitorować efekty pracy i każdego dnia udoskonalać prowadzoną kampanię.

    Ile kosztuje pozycjonowanie lokalne?

    • Mała firma

      już od

      850 zł
      podstawowy audyt SEO pozycjonowanie do 15 słów kluczowych 15 linków pozycjonujących 3 artykuły sponsorowane bez wpisów na bloga firmowego
      Zamów bezpłatną wycenę
    • Średnia firma

      już od

      1400 zł
      zaawansowany audyt SEO pozycjonowanie do 30 słów kluczowych 30 linków pozycjonujących 5 artykułów sponsorowanych 2 wpisy na blogu firmowym
      Zamów bezpłatną wycenę
    • Duża firma

      już od

      2500 zł
      kompleksowy audyt SEO pozycjonowanie do 70 słów kluczowych 60 linków pozycjonujących 7 artykułów sponsorowanych 4 wpisy na blogu firmowym
      Zamów bezpłatną wycenę

    Zainteresowany?
    Skontaktuj się ze mną!

    Zapytaj bezpłatnie i poproś o wycenę. Odpowiem na każde, nawet najtrudniejsze pytanie. Pamiętaj, że warto pytać bo to nic nie kosztuje.

    Zapytaj o

    indywidualną i bezpłatną wycenę





      Pomoc

      Ponad 300 przydatnych porad na temat usług oferowanych przez gnum.pl. Dzięki pomocy zdobędziesz wiedzę, w jaki sposób poruszać się po Panelu klienta. Więcej informacji znajdziesz na pomoc.gnum.pl

      Blog

      Dawka wiedzy i wiele przydatnych informacji, które pomogą Ci w prowadzeniu firmy. Znajdziesz tam informacje o e-biznesie, marketingu czy branży internetowej. Dostępne pod adresem blog.gnum.pl

      Panel Klienta

      Panel klienta jest kluczowym miejscem dla naszej współpracy. Właśnie w tym miejscu jesteś w stanie zarządzać wszystkimi usługami i produktami. Panel klienta znajdziesz pod adresem panel.gnum.pl