TANIE DOMENY INTERNETOWE

DLACZEGO WARTO UTRZYMYWAĆ DOMENĘ W GNUM.PL?

  • Darmowy transfer Darmowy transfer

    Przenieś do nas swoją domenę całkowicie za darmo i korzystaj z profesjonalnej obsługi klienta.

  • Szybka rejestracja Szybka rejestracja

    Wybierz odpowiednią domenę dla swojego biznesu i zarejestruj ją zaledwie w klika minut, zanim ktoś zrobi to przed Tobą!

  • Najtańsze odnowienie Najtańsze odnowienie

    Nie przepłacaj za odnowienie swojej domeny i skorzystaj z najtańszej od wielu lat oferty na rynku.

  • Większe bezpieczeństwo Większe bezpieczeństwo

    Zwiększ bezpieczeństwo swojej domeny za pomocą zaawansowanych rozwiązań Registry Lock oraz DNSSEC.

JAKĄ DOMENĘ WYBRAĆ?

ZAREJESTRUJ DOMENĘ ODPOWIEDNIĄ DLA SWOJEGO BIZNESU

  • Domeny polskie

    Domena .pl jest charakterystyczna wśród firm działających na terenie Polski. Zakładasz firmę oferującą usługi w Polsce? Wybór rozszerzenia .pl jest idealnym rozwiązaniem dla Ciebie.

  • Domeny funkcjonalne

    Polskie domeny funkcjonalne poprzez swoje rozszerzenie informują o profilu strony internetowej. Doskonale nadają się do serwisów edukacyjnych, sklepów, organizacji czy też stron firmowych.

  • Domeny regionalne

    Domeny regionalne powiązane są z konkretnym regionem lub miastem. Wybór rozszerzenia zawierającego nazwę regionu doskonale sprawdzi się, jeśli prowadzisz lokalny biznes.

  • Domeny europejskie

    Domena europejska .eu jest bezpośrednio związana z działalnością na terenie UE. Decydując się na nią nadajesz firmie europejską tożsamość i zaufanie klientów z całej Europy.

  • Domeny globalne

    Domeny globalne określają profil działalności firmy o charakterze międzynarodowym. Rejestrując je zyskujesz nieograniczony dostęp do klientów na terenie całego świata.

  • Domeny narodowe

    Domeny narodowe przypisane są do konkretnych państw. Decydując się na prowadzenie biznesu w danym kraju, wybierz domenę z dedykowanym mu rozszerzeniem i zyskaj zaufanie tutejszych klientów.

  • Gnum.pl - Partner
  • Gnum.pl - Partner
  • Gnum.pl - Partner
  • Gnum.pl - Partner
  • Gnum.pl - Partner

JAK ZWIĘKSZYĆ SKUTECZNOŚĆ?

ZAREJESTRUJ DOMENĘ ODPOWIEDNIĄ DLA SWOJEGO BIZNESU


Dlaczego jedna domena to za mało?
Pamiętaj, że decydując się na rejestracje tylko jednej domeny umożliwiasz konkurencji zarejestrowanie tej samej nazwy z innymi popularnymi rozszerzeniami.

Aby tego uniknąć zarejestruj nazwę swojej domeny z pozostałymi rozszerzeniami odpowiednimi dla Twojego biznesu i zyskaj niepowtarzalną nazwę swojej marki w sieci.

Gnum.pl - mapa zasięgu
Sprawdź jak rejestrują domeny nasi klienci!
  • 29%
    od 1 do 2 domen Przedsiębiorcy rejestrujący 2 domeny najczęściej wybierają końcówki: .pl i .eu
  • 44%
    od 3 do 4 domen Przedsiębiorcy rejestrujący 4 domeny najczęściej wybierają końcówki: .pl, com.pl, .eu oraz .com
  • 16%
    od 4 do 5 domen Przedsiębiorcy rejestrujący 5 domeny najczęściej wybierają końcówki: .pl, com.pl, waw.pl, .eu, .com
  • 11%
    od 5 do 10 domen Przedsiębiorcy rejestrujący 6 domeny najczęściej wybierają końcówki: .pl, com.pl, waw.pl, .eu, .com, co.uk

WYSOKA JAKOŚĆ

POZNAJ OPINIE NASZYCH ZADOWOLONYCH KLIENTÓW

  • Z serwisem gnum.pl współpracujemy od 2011 roku, kiedy to postanowiliśmy stworzyć stronę eko-zdroj.pl dla naszej firmy. Na samym początku kierowaliśmy się ceną i przejrzystością usługi. Jednak wraz z biegiem czasu przekonaliśmy się o znakomitej obsłudze klienta oraz stałych cenach utrzymujących sie od samego początku naszej współpracy.

    Eko-zdroj.pl - WODA DLA FIRM
    Wojciech Jurga Eko-zdroj.pl - WODA DLA FIRM
  • Z serwisem gnum.pl współpracujemy od 2011 roku, kiedy to postanowiliśmy stworzyć stronę eko-zdroj.pl dla naszej firmy. Na samym początku kierowaliśmy się ceną i przejrzystością usługi. Jednak wraz z biegiem czasu przekonaliśmy się o znakomitej obsłudze klienta oraz stałych cenach utrzymujących sie od samego początku naszej współpracy.

    Eko-zdroj.pl - WODA DLA FIRM
    Wojciech Jurga Eko-zdroj.pl - WODA DLA FIRM
Darmowy kurs pozycjonowania

W kursie otrzymasz całkowicie za darmo kompleksową wiedzę oraz narzędzia, które umożliwią Ci samodzielnie wbić Twoją stronę na wysokie pozycje w google. W darmowym kursie pozycjonowania otrzymasz również dostęp do pogrupowanej tematycznie bazy linków niezbędnych do zwiększania pozycji Twojej strony.

Czym jest domena?

Każda strona internetowa, którą można odwiedzić w przestrzeni internetowej, musi mieć swój adres. W przeciwnym razie użytkownik nie będzie mógł jej znaleźć. To podobnie jak w sytuacji, gdy chcesz odwiedzić znajomego. Nie trafisz do niego, jeżeli nie dostaniesz konkretnych namiarów – dokładnego adresu zamieszkania. W przeciwieństwie do fizycznego adresu zamieszkania Twojego przyjaciela strona www posiada adres internetowy, pod którym się znajduje.
Funkcjonują dwa pojęcia – adres internetowy i domena internetowa. Obydwa są prawidłowe i bardzo często używa się ich zamiennie. O ile pod jednym adresem może zamieszkiwać kilka osób, o tyle, jedna domena jest zawsze przypisana do konkretnej strony. Nie ma możliwości, aby pod jednym adresem internetowym występował więcej niż jeden serwis www. Może się jednak okazać, że do jednej strony prowadzi więcej niż jeden adres – wówczas w grę wchodzą przekierowania.
Z adresami internetowymi powiązany jest jeszcze jeden niezwykle istotny skrót, a mianowicie DNS. Domain Name System (DNS) jest to system, którego zadaniem jest przetłumaczenie nazwy domeny (czyli tego, co wpisujesz w pasek przeglądarki internetowej, gdy chcesz się dostać do konkretnego serwisu) na adres IP zrozumiały dla przeglądarki. Dzięki temu możliwa jest zrozumiała komunikacja między użytkownikiem a komputerem.
Na domenę składa się kilka elementów: protokół – może być zwykły (http://) lub szyfrowany (htpps://) – ten drugi jest zalecany zwłaszcza na wszystkich stronach, które wymagają logowania się klientów – protokół szyfrowany chroni bowiem dane wrażliwe, subdomena, nazwa domeny, domena najwyższego poziomu lub domena drugiego poziomu.

Czym zatem jest domena internetowa?

To adres strony internetowej, który użytkownik wpisuje w pasek przeglądarki, aby móc wejść na daną witrynę. Ten adres może być mniej lub bardziej atrakcyjny, łatwiejszy bądź trudniejszy do zapam iętania. Warto wybierać nazwy domen, które kojarzą się z rodzajem wykonywanej działalności lub z daną marką.

Czy strona internetowa to to samo co domena?

Domena nie jest stroną internetową, a strona internetowa to nie to samo co domena. Adres nie jest budynkiem. W celu bliższego wyjaśnienia tych pojęć można posłużyć się pewną metaforą.
W tym celu posłużymy się takimi pojęciami jak strona internetowa, domena oraz hosting. Z drugiej strony postawimy samochód, oraz garaż. W tym porównaniu domena będzie adresem, pod którym znajduje się garaż (czyli hosting), a samochód będzie stroną internetową.

Jeżeli chcesz promować swoją działalność biznesową w internecie, musisz zadbać o to, aby stworzyć nowoczesną i funkcjonalną stronę internetową, na której zaprezentujesz swoją ofertę. Jednak pamiętaj o tym, że żaden użytkownik nie będzie w stanie na nią trafić, jeżeli Twoja strona internetowa nie będzie miała własnego adresu oraz miejsca w przestrzeni internetowej.

Czy mogę przenosić domeny między stronami?

Tak, takie działanie jest jak najbardziej możliwe. Zastanawiasz się może, kiedy warto skorzystać z takiej opcji? Jeżeli już kiedyś miałeś swoją stronę internetową i przedłużałeś domenę, bo jesteś do niej przywiązany, mimo że treści na poprzedniej witrynie już dawno straciły na aktualności, to nie stoi nic na przeszkodzie, abyś stworzył nową stronę internetową i przypisał do niej nazwę domeny, z którą jesteś związany.
Co więcej – możesz nie tylko zmienić stronę, do której będzie przypisana domena, lecz także możesz zmienić operatora domeny (gdy np. znajdziesz ofertę, która będzie dla Ciebie korzystniejsza – choćby pod względem finansowym).

Pamiętaj jednak, że domena nie jest Twoją własnością – jesteś jedynie jej dzierżawcą – w momencie, gdy okres abonamentowy się skończy, a Ty nie przedłużysz domeny – wróci ona do puli domen wolnych. Wówczas będzie mógł ją wydzierżawić każdy chętny. Pilnowanie okresów rozliczeniowych jest zatem ważniejsze, niż może się wydawać – gdy nie opłacisz faktury w terminie, wówczas Twoja domena może trafić w ręce konkurencji!

Jak wybrać nazwę domeny?

Wybór nazwy domeny to niezwykle istotna sprawa. Aby nie wpaść w jedną z wielu pułapek czyhających po drodze, warto zapoznać się z dobrymi praktykami dotyczącymi wyboru nazwy domeny. Co ważne – żadnym Twoim ruchem w tym względzie nie może kierować przypadek, a wszystkie decyzje powinny zostać starannie przemyślane. Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę, jednakże wybór niewłaściwej nazwy domeny może niejednokrotnie przesądzić o porażce firmy w internetowym wyścigu o klientów
Jeżeli wybierzesz odpowiednią nazwę domeny, to jest duża szansa na to, że zyska ona rozpoznawalność w sieci. Jednak wystarczy popełnić drobny błąd, a skutek będzie zupełnie przeciwny – Twoja strona internetowa wraz z wybraną nazwą domeny rozpłyną się pośród tysięcy innych podobnych. Warto wspomnieć także o tym, że nazwa domeny przekłada się nie tylko na rozpoznawalność firmy wśród potencjalnych klientów, lecz ma ona także niebagatelne znaczenie dla późniejszego procesu pozycjonowania strony internetowej.

Postaw na prostotę

Prostota zyskuje coraz większe rzesze zwolenników i okazuje się kluczem otwierającym wiele zamków nie tylko w życiu rzeczywistym, lecz także w świecie wirtualnym. Jeżeli zastanawiasz się nad wyborem nazwy domeny, to skup się na tym, aby nie tworzyć skomplikowanych skrótów czy wyrażeń, których użytkownik i tak nie będzie w stanie zapamiętać. Pomyśl, czy użytkownik z łatwością będzie w stanie wpisać wybraną przez Ciebie nazwę domeny w pasek wyszukiwarki i czy nie będzie popełniał przy tym literówek (może tak być, gdy np. wybrana przez Ciebie nazwa domeny będzie kojarzyła się z jakimś innym, lecz podobnym wyrażeniem).

  1. Im krótszą nazwę domeny wybierzesz, tym lepiej.
  2. Unikaj wyrazów długich, trudnych i skomplikowanych, które będą przyczyną
    ewentualnych literówek.
  3. Jeżeli to możliwe, to zrezygnuj z cyfr i łączników w nazwie domeny.
  4. Pamiętaj, że prostota nie wyklucza oryginalności – musisz wyróżnić się na tle konkurencji.
  5. Spróbuj wymyślić taką nazwę domeny, która będzie łatwa do zapamiętania.

Idź drogą skojarzeń

Pamiętaj, że nazwa domeny nie może być tylko i włącznie tworem Twojej wyobraźni, który nie będzie miał nic wspólnego z rzeczywistością. Nazwa domeny powinna współgrać z charakterem działalności, którą wykonujesz. Jeżeli zdecydujesz się na nazwę zagraniczne-wojaze.pl a zajmujesz się produkcją systemów fotowoltaicznych, to nie tylko nie będzie pomiędzy jednym a drugim żadnego związku, lecz także możesz stracić zaufanie wśród klientów, bo wchodząc pod wskazany adres, spodziewają się ujrzeć zupełnie inną ofertę, niż w rzeczywistości dostają.

Domena nowa czy używana?

To kolejny dylemat, przez który musisz przebrnąć. Na rynku są bowiem dostępne domeny nowe oraz takie, które mają już jakąś historię. Z punktu widzenia użytkownika nie ma to większego znaczenia, jednak może okazać się kluczem do sukcesu (lub przysłowiowym gwoździem do trumny) dla SEO. Domeny z historią mogą mieć tę historię dobrą lub złą. Jeżeli historia będzie dobra, ma szansę korzystnie wpłynąć na proces pozycjonowania. Gdy będzie zła – wówczas skutek będzie odwrotny. Zanim wybierzesz domenę, dokładnie zapoznaj się z jej historią – możesz skorzystać z jednego z wielu narzędzi.

Nazwa domeny a SEO/pozycjonowanie

Można się zastanawiać nad tym czy domena ma wpływ na pozycję strony w rankingu wyszukiwarki Google. Można spotkać się ze stwierdzeniami, że istotne jest użycie w nazwie domeny słów kluczowych. Wielu specjalistów jest jednak zdania, że wpływ ten jest znacznie mniejszy niż kiedyś. Nie oznacza to jednak, że musisz zrezygnować ze słów kluczowych – jeżeli nazwa domeny zawierająca słowo kluczowe wciąż pozostaje krótka, jest łatwa do zapamiętania, przyjazna użytkownikowi i Ci się podoba – to jak najbardziej możesz pójść tą drogą, wybierając nazwę domeny dla swojej strony internetowej.

Historia domeny a SEO

Bardziej istotne z punktu widzenia SEO niż to czy w nazwie domeny zostały użyte słowa kluczowe, czy też nie, będzie to czy domena jest nowa, czy może ma już jakąś wcześniejszą historię. Wybierając domeny z rynku wtórnego, trzeba bardzo uważać. Owszem, dobra historia domeny może znacznie pomóc w pozycjonowaniu. Jednak strzelając w ciemno i wybierając domenę na chybił – trafił jest równie prawdopodobne to, że w nasze ręce wpadnie produkt wadliwy, którego historia jest bardzo niekorzystna

Kary od Google.com

Może się bowiem okazać, że domena, którą wybraliśmy, miała tak niekorzystny profil linków, że została ukarana filtrem – w takiej sytuacji pozycjonowanie strony będzie bardzo uciążliwe, a czasami nawet może okazać się, że wprowadzenie słów kluczowych na topowe pozycje w rankingu organicznym będzie niemożliwe. Filtr oczywiście można próbować usunąć, jednak samodzielne podjęcie się takiej próby raczej nie zakończy się powodzeniem, a zlecenie tego działania specjaliście, to wydatek rzędu przynajmniej kilkuset złotych.

Czym się różni rejestracja od przedłużenia domeny?

Czym się różni rejestracja od przedłużenia domeny?
Z rejestracją domeny masz do czynienia wówczas, gdy decydujesz się na konkretną domenę po raz pierwszy. Wówczas podpisujesz z dostawcą domeny umowę (powinna ona zawierać między innymi długość trwania okresu abonamentowego oraz koszt dzierżawy domeny).
Co się stanie z domeną po tym czasie? To już jest wyłącznie Twoja decyzja. Jeżeli chcesz, aby Twoja strona internetowa wciąż funkcjonowała pod takim samym adresem jak do tej pory, to powinieneś we wskazanym terminie przedłużyć domenę. Jeżeli tego nie dokonasz, to domena wygaśnie, a po kolejnych 30 dniach (w przypadku domeny krajowej .pl) trafi do puli, z której każdy ją będzie mógł zarejestrować na własny użytek.
Jest jeszcze jedna, bardzo istotna (zwłaszcza z punktu widzenia użytkownika) różnica pomiędzy rejestracją domeny, a jej przedłużeniem. Chodzi mianowicie o cenę. Rejestracja domeny jest przeważnie tańsza niż jej późniejsze przedłużenie. Za rejestrację domeny zapłacisz od kilku do kilkudziesięciu złotych (w zależności od wybranej domeny). Natomiast przedłużenie domeny, to nieco większy wydatek. Jeżeli zdecydujesz się na odnowienie domeny w gnum.pl, to zapłacisz za przedłużenie domeny kilkadziesiąt złotych. Jednak u zdecydowanej większości rejestratorów niestety cena przedłużenia domeny na kolejny rok to wydatek ponad 100 zł. Pamiętaj jeszcze o tym, że gdy nie przedłużysz domeny w terminie, wówczas cena odnowienia domeny będzie wyższa. Będzie to opłata za ręczne przywrócenie domeny, która jest już w okresie kwarantanny. Dla dobra własnego portfela lepiej jest pilnować terminu, w którym kończy się okres abonamentowy.

Ile kosztuje domena?

Nie da się jednoznacznie wskazać, ile będziesz musiał zapłacić za wybraną przez siebie domenę. Na ostateczną kwotę wpływ będzie miało bowiem wiele czynników. Najważniejsze wśród nich to między innymi rodzaj domeny oraz firma rejestrująca.
Jeżeli zupełnie nie masz funduszy, to możesz zdecydować się na domenę darmową, aczkolwiek nie jest to działanie zalecane. Na rynku znajdziesz ciekawe propozycje domen, które pod względem finansowym z pewnością zmieszczą się w Twoim budżecie inwestycyjnym.
Ile zatem kosztuje domena? Najtańszy będzie pierwszy okres abonamentowy. W zależności od tego, na jaką domenę się zdecydujesz, zapłacisz za nią od kilku złotych do kilkunastu czy kilkudziesięciu złotych. Na nieco większy wydatek musisz się przygotować przy przedłużaniu domeny. Tu ceny zaczynają się przeważnie od kilkunastu złotych w górę – choć to w dużej mierze zależy od konkretnego operatora. Jeżeli nie jesteś zadowolony z wysokości opłat, to pamiętaj, że zawsze możesz zmienić operatora na gnum.pl, gdzie od wielu lat możesz odnawiać domeny w najniższej cenie na rynku.

Na ile mogę przedłużyć domenę?

Jeżeli jesteś dzierżawcą domeny, to koniecznie pilnuj terminu, w którym skończy się opłacony okres abonamentu. Jeżeli nie dopełnisz formalności związanych z przedłużeniem domeny, to może ona trafić w ręce innej osoby, a dla Ciebie może to okazać się sromotną klęską wizerunkową (a także finansową – pomyśl, trzeba będzie przedrukować wszystkie ulotki i wizytówki, na których znajdował się dotychczasowy adres Twojej strony internetowej).
Co zatem zrobić, aby nie stracić prawa do zarządzania domeną? Odpowiedź jest prosta – trzeba przedłużyć domenę, czyli zapłacić za prawo do korzystania z niej za kolejny okres. Co do zasady, domeny działają w cyklu rocznym. Domenę rejestrujesz na rok, jednak przedłużyć możesz ją na dłuższy czas – na przykład mogą to być dwa lata czy też pięć lat. Na im dłuższy okres się zdecydujesz, tym wysokość faktury będzie wyższa. Dłuższy okres abonamentowy ma jednak pewną zaletę – nie będziesz musiał co rok pamiętać o tym, aby przedłużać domenę. Zapłacisz raz i sprawę będziesz mieć z głowy na kolejnych kilka lat.

Czy domena będzie kiedykolwiek moja?

Może się wydawać, że skoro za coś zapłacisz, to staje się to Twoją własnością. Niestety, w przypadku domeny tak nie jest. Nawet gdy zapłacisz z góry za kilka lat, to wciąż będziesz tylko dzierżawcą domeny. Przez okres abonamentowy będziesz miał prawo korzystać z adresu internetowego, jednak nie będziesz jego właścicielem.
W czasie gdy trwa abonament, przysługują Ci praktycznie takie same prawa, jak gdybyś był jej właścicielem. Samodzielnie decydujesz o tym, jaką stronę podpinasz pod domenę, kiedy ją uruchamiasz. Możesz też zdecydować o tym, aby przenieść domenę do innego operatora niż ten, u którego pierwotnie wykupiłeś okres abonamentowym. Kiedy jest to opłacalne? Na przykład wówczas, gdy nie jesteś zadowolony z poziomu obsługi klienta, panel administracyjny domeny wydaje Ci się zbyt skomplikowany lub gdy przestaną Ci odpowiadać warunki finansowe.
Pamiętaj – dopóki trwa opłacony przez Ciebie abonament, dopóty możesz zarządzać domeną. Co się jednak stanie, gdy skończy się ten okres? Masz wówczas dwie możliwości – możesz zrezygnować z danej domeny lub też możesz przedłużyć okres dzierżawy na kolejny rok (lub na kilka lat).
Dzierżawa domeny to usługa jak każda inna. Można porównać ją do abonamentu za telefon komórkowy czy za Internet. Także w tych przypadkach podpisujesz umowę na określony czas. Z tą jednak różnicą, że czy przy telefonie komórkowym, czy przy Internecie, umowa przeważnie przechodzi na czas nieokreślony, o tyle – jeżeli w terminie nie opłacisz przedłużenia domeny, to może ją wykupić ktoś inny.

Co się dzieje z domeną, kiedy przestanę za nią płacić?

W momencie, w którym okres abonamentowy dobiegnie końca, a Ty nie zdecydujesz się na przedłużenie domeny, wówczas ona wygaśnie. Twoja strona internetowa, która do tej pory była powiązana z konkretną domeną, przestanie się wyświetlać użytkownikom, a Ty nie będziesz miał do domeny już żadnych praw. Przestaniesz być jej dzierżawcą. Każdy, kto tylko będzie miał taką ochotę, będzie mógł kupić tę domenę.
Ale po kolei. Na całe szczęście to nie jest tak, że gdy spóźnisz się o kilka dni z przedłużeniem domeny, to stracisz ją bezpowrotnie. W przypadku krajowej domeny .pl jest tak, że zanim zwolniona domena trafi do ogólnodostępnej puli, musi minąć przynajmniej 30 dni od zakończenia okresu abonamentowego. W przypadku domeny .com okres ten został skrócony i wynosi 28 dni. Ten czas przejściowy, zwany również kwarantanną, to okres, w którym co prawda, Twoja strona internetowa nie działa (żaden użytkownik nie może się na nią dostać, ponieważ adres, pod którym do tej pory funkcjonowała, został odpięty), to jednak jeszcze nikt inny nie może jej kupić. Jeżeli zdecydujesz się w ciągu tych 30 dni (w przypadku domeny krajowej .pl) na przedłużenie – to jako wcześniejszy dzierżawca, masz taką możliwość.

Nie zwlekaj jednak zbyt długo. Operatorzy domen wprowadzają dodatkowe opłaty dla osób, które przekroczyły termin płatności za przedłużenie domeny. Może się okazać, że wysokość nowej faktury do opłacenia wzrośnie nawet dwukrotnie. Wyższa stawka będzie podyktowana tym, że oprócz kosztu kolejnego abonamentu zostanie ujęta także opłata za ręczną aktywację domeny. Wysokość tej opłaty oraz to, od kiedy jest wymagana, w dużej mierze zależy od konkretnego operatora domeny.

No dobrze, a co w przypadku, gdy zagapiłeś się tak bardzo, że nie dość, że nie przedłużyłeś domeny w wymaganym terminie, to jeszcze minęło 30 dni od jej wygaśnięcia? W takiej sytuacji trafia ona do puli domen wolnych. Każdy może ją zarejestrować na siebie. Nie zdziw się zatem, że gdy przegapisz termin płatności, to konkurencja zainteresuje się domeną, która do tej pory była w Twoich rękach.

Czy mogę przenieść domenę do innego dostawcy?

Tak, jeżeli masz taką ochotę, to jak najbardziej możesz przenieść domenę do innego dostawcy. Będzie do tego potrzebny kod authinfo. Pamiętaj jednak o tym, że taka czynność możliwa jest jedynie wówczas, gdy okres abonamentowy jest aktywny. Po jego wygaśnięciu nie tylko nie będziesz mógł przenieść domeny do innego dostawcy, ale też nie będziesz miał do niej żadnych praw. Sprawdź, kiedy kończy się okres abonamentowy – zapisz tę datę w kalendarzu (a najlepiej ustaw sobie przypomnienie tydzień wcześniej). Dzięki temu zawsze na czas opłacisz wszystkie zobowiązania i nie będziesz musiał się martwić o to, że domena, z którą jesteś tak bardzo związany, trafi w ręce konkurencji.

Posiadając domenę w gnum.pl nie musisz się martwić, że zapomnisz ją odnowić. Na swoją skrzynkę pocztową dostaniesz trzykrotnie przypomnienie o dacie wygaśnięcia domeny.

Pomoc

Ponad 300 przydatnych porad na temat usług oferowanych przez gnum.pl. Dzięki pomocy zdobędziesz wiedzę, w jaki sposób poruszać się po Panelu klienta. Więcej informacji znajdziesz na pomoc.gnum.pl

Blog

Dawka wiedzy i wiele przydatnych informacji, które pomogą Ci w prowadzeniu firmy. Znajdziesz tam informacje o e-biznesie, marketingu czy branży internetowej. Dostępne pod adresem blog.gnum.pl

Panel Klienta

Panel klienta jest kluczowym miejscem dla naszej współpracy. Właśnie w tym miejscu jesteś w stanie zarządzać wszystkimi usługami i produktami. Panel klienta znajdziesz pod adresem panel.gnum.pl

Formularz kontaktowy